Rules for participation in UUOpen 2019 Winter Cup Open Qualifiers

CS:GO 5x5

1. Формат турніру і етапи його проведення:
1.1. Формат гри: 5х5;

1.2. Розташування серверів: Київ, Україна;

1.3. Карти турніру: de_inferno, de_train, de_mirage, de_nuke, de_dust 2, de_cache і de_overpass;

1.4. Античіт: Easy eSports anti-cheat, Встановити або завантажити через Steam;

Для участі в турнірі гравці повинні прив'язати Steam-аккаунт до свого профілю і сформувати команду мінімум з 5 гравців.

2. Вибір карти і вибір сторін:
2.1. За 10 хвилин до початку матчу за розкладом, у капітанів команд стає доступна кнопка готовності до початку голосування за вибір карти. Голосування буде доступно після того, як обидві команди підтвердять готовність;

2.2. Випадковим чином визначається команда, яка перша починає стадію бана карт;

2.3. Бани карт проводяться по черзі (по 3 бана у кожної з команд). Матч грається на карті, яка залишається останньою;

2.4. Час на бан кожної карти - 30 секунд. Якщо капітан не встиг забанити карту, то випадковим чином викреслюється одна з карт, що залишились;

2.5. За підсумками голосування за карту випадковим чином визначаються сторони (T або CT) на яких почнуть свою гру учасники матчу.

3. Правила проведення матчів CS: GO:
3.1. За підсумками голосування гравці двох команд повинні приєднатися до матчу протягом 5 хвилин. Приєднатися можна через кнопку в матчі або через команду в консолі - "connect IP-адреса: порт";

3.2. Після приєднання всіх (10) гравців на сервер, час розминки скидається до 60 секунд;

3.3. Переможцем матчу вважається команда, яка перша здобула перемогу в 16 раундах або здобула перемогу за підсумками овертаймів;

3.4. За підсумками матчів результат в матчі виставляється автоматично. У разі, якщо результат не поставився протягом хвилини, повідомте про це суддів в вашому матчі;

3.5. Всі учасники обов'язково повинні запустити Античіт перед запуском CS: GO і заходом на сервер.

4. Технічна поразка:
4.1. У разі запізнення команди більш ніж на 10 хвилин для початку голосування на сайті, команді присуджується технічна поразка;

4.2. Якщо команда не встигла приєднатися повним складом за 5 хвилин часу розминки, команді присуджується технічна поразка. (Може бути запущена друга розминка за рішенням судді);

4.3. Ігри починаються тільки в форматі 5x5 і виключно в складі, заявленому на турнірному порталі;

4.4. При використанні серйозної образливої мови під час матчу команда отримує технічну поразку. Як доказ потрібно надати на розгляд суддям скріншот з образливими висловлюваннями. Поразка команді зараховується тільки після підтвердження суддею;

4.5. Якщо суддями було помічено, що гравець зареєструвався більш ніж один раз на турнірі, то, виставляється технічна поразка всім його командам;

4.6. Команда отримує технічну поразку в грі, якщо хтось із гравців помічений в використанні заборонених програм і скриптів, які впливають на процес гри (Чіти). Також заборонено використання багів карти, які суттєво впливають на процес гри;

4.7. У разі, якщо не надається POV-demo за запитом судді, то команда може отримати технічну поразку;

4.8. Команда може отримати технічну поразку через те, що хтось із гравців не запустив античіт і не встиг приєднатися на сервер. Дане рішення приймає суддя;

5. POV-demo: Всі учасники турніру зобов'язані записувати POV-demo (Point of View demo) під час участі в турнірному матчі.

5.1. Для початку запису POV-demo кожному з гравців перед першим раундом потрібно прописати в консолі команду - "record назву запису";

5.2. У разі реконнекта гравця на сервер, гравець повинен запустити новий запис з іншою назвою;

5.3. За підсумками гри завантажувати POV-demo нікуди не потрібно. Гравці зобов'язані його надати тільки в разі, якщо його запросить суддя турніру;

5.4. POV-demo повинно зберігатися на комп'ютері гравців не менше 24 годин.

6. «дисконнект», рестарт, паузи:
«Дисконнект» вважається будь-який розрив мережевого з'єднання під час матчу через неполадки в системі, мережі, комп'ютера, проблем з напругою і т.п.

6.1. Якщо команда відчуває технічні проблеми, вона має право на паузи. Загальна кількість пауз не може бути більше трьох за матч. Тривалість кожної паузи - 60 секунд.

6.2. Команда, щоб поставити паузу в грі -!р;.

6.3. Команда, яка поставила на паузу матч, повинна пояснити причину своєму супротивнику;

6.4. У разі технічних проблем у команди, команда має право на більш тривалу паузу за рішенням судді. Для цього потрібно надати інформацію судді в чаті на сайті;

6.5. Перегравання матчу можливе тільки за рішенням судді.

7. Інші умови:
7.1. Рішення судді по будь-якій ситуації, включаючи ті, що описані в цих Правилах, є остаточними і обговоренню не підлягають;

7.2. Зв'язуватися з суддею потрібно тільки через чат в вашому матчі;

7.3. Організатор турніру має право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Повідомлення учасникам турніру не потрібне;

7.4. Судді турніру і їх контакти: F.A.Q;

7.5. Офіційні стримери і со-Кастер: F.A.Q;

7.6. Організатор турніру залишає за собою право не вступати в письмові переговори або інші контакти з учасниками турніру, крім як у випадках, зазначених у цих Правилах.